Google introduce publicitatea pe YouTube

De curand, Google a anuntat ca va incepe vanzarea spatiului destinat reclamelor in cadrul paginilor cu rezultate ale diferitelor cautari de pe YouTube, ca parte din eforturile sale de a transforma costisitoarea sa achizitie intr-o sursa foarte profitabila de venituri.
Noua optiune va permite oricarui utilizator care are postat un clip pe YouTube sa isi promoveze acest clip in cadrul paginilor cu “Rezultatele cautarii”. O agentie de publicitate – sau un producator video care doreste sa isi popularizeze lucrarea – pot sa liciteze pentru cuvinte-cheie cum ar fi “silly cats”, “financial crisis,” “James Bond,” sau orice alt cuvant isi doreste.
Clipurile promovate vor fi situate in partea dreapta a paginii YouTube ce contine “Rezultatele cautarii”, beneficiind de o poza mica si ceva text.
Advertiser-ii sunt taxati pentru fiecare click pe care un vizitator il da pe link si pot seta pretul maxim pe care sunt dispusi s ail plateasca. Pe baza preturilor licitate de advertiseri, alaturi de relevanta cuvintelor cheie si alti factoori de acest tip, Google determina care ad-uri vor fi afisate – exact asa cum se intampla si la ad-urile din paginile cu “Rezultatele cautarii” de pe Google.
Potrivit ComScore Inc., YouTube se situeaza pe locul trei in topul motoarelor de cautare, dupa Google si Yahoo.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: