Banii sunt un mijloc de a trai, nu scopul vietii

Mi-e greu sa dau alt titlu.

Azi e una dintre zilele cele mai ciudate ale vietii mele; e ca un imens logo „nu poti schimba trecutul” ce imi sta pe umeri. E una din zilele cand iarasi spun ca a avea o cariera magnifica nu inseamna absolut nimic, este un zero cu perioada. Cariera magnifica = bani multi intr-un mediu sufocat de gheisisme, de oameni care au o parere prea buna despre ei, prea proasta despre ceilalti, prea orientata spre subcultura specifica Romaniei in tranzitie continua spre o economie de piata infloritoare.

Cati dintre voi s-au trezit in fata unei situatii de genul: Daca vrei cariera, nu se poate sa ai timp si de stat cu familia? Si cum ati reactionat in acele momente? Adica, presupun ca nu sunt singura care vede serviciul ca pe un mijloc de a avea o familie fericita. Ori, cum vine explicata chestia de mai sus: Bah, tu vino si lucreaza pentru mine de dimineata pana seara, ca iti dau o gramada de bani. Lasa familia, ca nu aia te ajuta sa mananci la KFC de 2 ori pe luna si sa iti platesti facturile. Lasa familia, ca nu aia te propulseaza in societatea asta roz (borit). Lasa tot, si vino si stai in compania asta magnifica 25 din 24 de ore/zi daca se poate, ca si asa nu faci tot ce ai de facut in 8 ore.

Time to change…nici mie nu-mi plac schimbarile, dar schimbarile ma plac pe mine. Nu de alta, dar tare plictisitoare si anosta trebuie sa fie o viata traita in sila si doar pentru bani.

4 răspunsuri to “Banii sunt un mijloc de a trai, nu scopul vietii”

  1. Adrian Says:

    Ar trebui repetata in fiecare zi ca un imn deviza „Banii sunt un mijloc de a trai, nu scopul vietii”.

    Foarte corecta afirmatia legata de angajatorii care nu tin cont uneori de valorile umane ale angajatului. Toti vrem sa fim puternici, toti ne dorim sa ne fie bine insa multi fac greseala sa confunde asta cu dorinta de a conduce intreg universul… de-aici se strica tot.

    Oricum, in Romania respectul fata de angajat e minim, mai ales in marile companii cu capital strain, unde directorii romani s-au adaptat doar salarial la stilul de business de-afara, nu si etic.

  2. Yaz Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  3. Dani Says:

    wow ce bine k mai gasesc oameni care gandesc asa!

  4. Mihai Says:

    Legat de schimbari ! Bani se fac muncind si 2-3 ore pe zi LEGAL 100 % si fara batai mari de cap.Ma culc la ce ora vreau, ma trezesc la ce ora vreau si mai mult, daca maine de exemplu nu vreau sa muncesc, nu muncesc.Banii tot imi vin.Ideea este ca prea putini oameni cauta CU ADEVARAT ASTA ! Se complac intr-o munca de sclav, incepand de la muncitorul amarat pana aproape de manager.Sa zicem ca lucrezi 12-13-16 ore pe zi intr-o institutie.Dupa 10 ani de munca cu ce te alegi?Eu am gasit solutia convenabila.Muncesc maxim 3 ore pe zi si nu am un sef, nu mi se impun conditii, etc.Cati sunt acei care cauta asta cu adevarat?.Dar, cum o vorba mare spune „pentru fiecare om succesul inseamna altceva”, nu am decat sa va urez succes tuturor.Nu castig miliarde, dar daca intru intr-un magazin si imi doresc sa cumpar ceva imi pun intrebarea : „Chiar vreau sa imi cumpar asta sau aia? Imi va folosi la ceva?” si nu „mi-as dori sa imi cumpar asta sau aia, insa nu am bani destui”.la super market cand ajung la casa cu cosul plin de cumparaturi , nu stau sa ma gandesc daca am suficienti bani sa platesc tot ce am pus in cos.La benzinarie la fel, nu ma uit in portofel sa vad daca am bani sa fac plinul sau nu.Nu e nevoie sa fii miliardar ca sa iti poti permite.Cautati sa faceti ceva pentru voi si nu pentru altii.Orice inceput e mai greu, dar merita sa incercati si altceva decat sa lucrati pentru altii si sa va umileasca cu un salar de nimic.Si eu am lucrat in mai multe locuri, am inceput de jos cum se spune.Acum nu ma uit de sus si sper sa nu se inteleaga asta, insa eu am cautat sa fac bani, nu sa ma angajez.

Lasă un răspuns

