M-am saturat

M-am săturat de viaţa asta de rahat,
Pe care s-o traiesc n-am învăţat.

Nu vreau decât s-ajung mai repede
Acolo unde nu-i nimic a vede.

Să nu mai ştiu nici că exist,
Să nu mai am puterea să visez,
Să pot ramâne un antichrist
Fără a părea că aiurez.

Nu mai vreau nimic de la această lume..
De fapt tot ce mi-a dat e un biet nume
Care va dispărea odată cu mine
Ca şi cum n-ar fi facut vreodată un bine.

M-am săturat de atâta viaţă
Nu vreau decât să nu mai văd vreo faţă
Atât de fericită încât să-mi facă greaţă
Ca o tărie în orişicare dimineaţă.

M-am săturat să văd cum totul se distruge,
Să văd cum timpul pe lângă mine curge,
Să pot zâmbi când totu-mi merge prost –
Ca şi cum existenţa-mi ar avea vreun rost.

Nu mai vreau s-aud al lumii murmur,
Să simt al fricii rece tremur.
Atât aş vrea să mi se intample:
S-ajung în sfârşit pe a nefiinţei culme.

M-am săturat…de tot…de toate…
Mi-e poftă doar de-a veşniciei noapte.

***15 oct. 2002

Lasă un răspuns

