Cand sa uit

Când totul pare fum şi cenuşă,
Când nimic nu mai este cum era odată,
Când nici o rază nu mai pătrunde prin a vieţii nişă,
Când lacrimi şiroaie un vad prin al meu obraz işi cată,
Când liniştea-mi apasă greu timpanul,
Când încleştat într-un moment rămâne timpul,
Când moartea pare a uita să mai vină,
Când apa vieţii mă-nvenină,
Când fug mereu spre o ţintă nevăzută,
Când am uitat să plec spre lumea vrută,
Când totul este clar, deşi n-are nici un sens…

Ce pot să fac să nu mă opresc din mers?

Să nu văd că singurătatea mă-nconjoară….
Să nu mai simt nimic din tot ce simt acum…
Să nu mă mai doară…
Să uit că te-am iubit, să uit că totu-i scrum…
Să uit că nu ţi-am spus nici măcar o dată

Că tu pentru mine eşti…viaţa toată….

***06 noiembrie 2002

Lasă un răspuns

