Pe scurt – eu

In fine, ca sa ma prezint si eu un pic. Sunt nascuta pe 30 iulie 1982 in Bucuresti.

De mic copil, mi-au placut PC-urile si geografia. La PC-uri ma pricep cat de cat, la geografia Romaniei- am ajuns bine, pot sa o si predau, numai ca de cand am descoperit internetul si s-a dezvoltat „noua generatie” – nu prea mai am chef de a fi profesoara.

Pe scurt, viata mea se prezinta astfel: nastere, apoi gradinite multe (nr.43 a ramas de referinta, restul sunt de umplutura-ma plictiseam repede), Scoala Generala nr.17, apoi Colegiul Economic Virgil Madgearu (aici am invatat toate chestiile bune si folositoare ulterior), apoi ASE-ul (exceptand faptul ca am intalnit 2 profesori minunati, ase-ul reprezinta capitolul cel mai ratat al vietii mele – mai mare pierdere de timp, inteligenta si demnitate nu se putea). Ulterior a venit nunta mea, nasterea celei mai scumpe fiinte si lucrul la cel mai important proiect al meu – newz.ro, fratele alexandrei (cum imi place sa-l numesc, pentru ca au crescut impreuna, alaturi de mine).

Am un singur hobby mai important: dormitul mai mult de 4 ore/zi, pe care cel mai probabil il voi aplica dupa 50 de ani (in caz ca n-am hemoroizi sau alte alea).

Despre alte lucruri, in alte ocazii…

Lasă un răspuns

